saripapatya_ Merhaba arkadaşlar ben bugün kadın doğuma gittim rahim ağzında yara olduğunu söyledi haftaya sodalayacaz yaranı dedi sodalama işlemi nasıl birsey ilk defa duydum telaştan soramadım yakma veya dondurma işlemi dışında birsey mi bu ?