Dün asm kontrolünde ebemizde artık yemek tarzında ek gıdaya başlayabilirsin ama domates,çilek,yumurta beyazı ve bal hariç dedi tarhana çorbası vb çorbalar var bebekler için olanlar trendyolda ama hangisi güvenilir bilemedim daha önce bu tarz ürünleri deneyen yada kullanan varmı ve kahvaltı ve öğün düzenleriniz nasıl kısaca tarif verebilirmisiniz ? Şimdiden teşekkürler 😊 Blendrım yok ezemiyorum çatal vb şeylerlede pütürlü kalıyo yemiyo ayrıca şuan için evde bebeğe tarhana yapmaya imkanım yok malzemelerden dolayı linçlemeyin 🤗🥺