Merhaba Anneler ,
Kızım 29 aylık oldu , hala konuşamıyor . Söylediğimi tekrar etmeye çalışııyor . Söyle su diyorum bi sesler cıkarıyor sanki dediğimi söylermiş gibi. Gel gell de diyorum Dal Dal , bebek saallarken eeee yerine aaaa . arada bize birşey verirken ah ah (al al) köpek sesi av av , kedi sesine aaav diye ince ses bagırıyo mıyavlıyo , cik cik de diyorum dik dik , biiir de diyorum diiiirrr . Cok fazla ‘d’ harfını kullanıyor herseyı d harfıyle söylüyor. Ama normal anlarda bunları konusmuyor ben sorarsam söylüyor. Kendınce bısyler anlatıyor. Dilini dişlerinin arasına Koyup seslerı cıkarmaya calısıyor cok zorlanıyor konusmaya calısırken öyle hiissediyorum . Var mı aranızda Bunları yaşayan Yada beni bilgilendirecek bilgili anneler ?
Şimdi benim kızımın Kelimesi var mı ? Kac kelımenız var sorusuna bu kadar kelımemız var dıyebılırmıyım ? Sizce artık ne zaman Konusmaya Baslar ki konuşma adımları bunlar mı ?