Öncelikle Allah bağışlasın canım . Sütünden kaynaklı eğer yağlı sütün varsa yenidoğan sivilcesi olabilir :) endişelenecek bir durum yok . Hergün yüzünü ılık su ve pamukla sil ,kurula . Sonra da bebek losyonu sür güzelce hiç bişey kalmaz . Sakın bebe yağı falan sürme . Sıcaktan da olabilir dikkat et :)