Mugezynp Anneler merhaba 3.5 aylık kızım yaklaşık 2 haftadır emmesi 6 saatte 1 ve süt var hissediyorum emerken ağlayıp bırakıyor ve sonrasında susuyor hiç aç değil gibi huzurlu devam ediyor güne. Ancak uykulu iken emzirebiliyorum. Var mı böyle durum yaşayan
Suralina Benim kızımda şuan aynı 3. Aya yeni girdik 3.ay atağı diyorlar ama memeyi bırakıyor die çok korkuyorum açıkçası
Mugezynp Suralina ah bende çok korkuyorum ilk kızımda hiç yaşamamıştım biberon vermek istemiyorum bazen ağlayarak yorulup uyuyor hemen emziriyorum 😢
Mugezynp 3310umbozuk ah bazen 10 saati buluyor 😭çiş kilo alması normal. Gece çok iyi emiyor ama gündüz ancak uykulu 3 defa emiyor. Peki meme reddi düzeliyor mu ? Bir arada 2 aylıktı sağ memeyi almıodu 😢
3310umbozuk Mugezynp normalde geçiyor ama çok uzun süre emmeden durmasın sürekli teklif edin, 3-3,5 aylıkken başlamıştı kızım meme reddine 4 olunca kesti .. Sabredin ve sürekli teklif edin
Suralina @Mugezynp emzik kullaniyo benim bebeğim gündüz bazen kandırarak memeyi veriyorum emziği verip çekip ardından hemen memeyi veriyorum çok kısa tutuyo ama gene ne içse yararani diyorum emzik kullaniyorsaniz deneyin sizde bir
Mugezynp Suralina emzik alıyor memeyi vermek için neler yapıyorum en son çare uykudayken alıp veriyorum
Mugezynp 3310umbozuk 4 olunca emmesi düzeldi mi yoksa memeyi mi kesti :( asla bırakmıyorum uykulu iken 2 memeyi de veriyorum içiyo 😢 ama bazen kriz şeklinde aç oluyor uyumak istiyor derken yorulup uyuyor hemen veriyorum bazen uyurken alıp beriyorum ama kendisi asla aç olduğunda ağlamıyor :( ancak uykusu barsa ağlıyor
3310umbozuk Mugezynp hayır emiyor şuan 5 aylık, düzeliyor yani. Uzun süre aç kalmasın dediğim gibi o zaman da emmek istemiyorlar