kuzeyaras13 Kızlar bebeğimi ne kadar göstermemde emeklemiyor 8 buçuk aylık, koltuklara tutunup ayakta duruyor ama normal mi? Sizinkiler ne zaman emekledi ya da tutunup kalktı
lceLady kuzeyaras13 emeklicek diye bisey yok Büyük oglan emeklemeden yürüdü 9 aylıktı Kücük oglan 7 aylık emekleme 9 aylık yürüme baslamıstı
Deva22 kuzeyaras13 9bucuk aylık kızım da emeklemiyor biraz yardımcı olmaya çalıştım ama yüz üstü durmayı asla sevmiyor ben de zorlamıyorum. Koltuklarda tutunarak bütün evi turluyor bu da onun kolayına geliyor.
Llg3 kuzeyaras13 mrb benim kızım 10 aylık sadece geri geri değişik bir şekilde emekliyo..o da bazen daha çok ayakta duruyo kanepelerden iniyo ayakta duruyo..emekleme taraftarı değil hiç…ve bence emekleme bir gelişim göstergeside değil..Yeğenimde emeklemedi direkt kalktı ve yürüdü..benim kızimda öyle olucak gibi..her bebeğin farklı oluyo o yüzden normal olağan akısina bırakın bence..şahsen ben öyle yapiyorum.
elizabeth kuzeyaras13 emeklemek bir gelişim göstergesi değil emeklemeyebilir de. Benim kızım 9. ay gibi emekledi, yeğenim benim kızımdan biraz daha küçük hiç emeklemeden direk yürüdü mesela.
Yorgunmom_ kuzeyaras13 benim kızım 10 ay 4 günlük 20. Aya girene kadar hiç bir çaba yoktu çok üzülüyordum 4 gündür hem emekliyim hem ayağa kalkma çabaları var Bi anda oldu ve dimdi hiç durmuyor panik yapma :) mesela şuan benin kızımda 1 tabe bile diş yok 1 yasa kadar buda normalmiş
hepbahar123 kuzeyaras13 emekleme gelişim basamaği değildir cnm o yüzden eksikliği sorun degil emeklemeden yürüyecektir ya da tam yürüme öncesi çok kısa emwklwyip hemen yüruyecektir.
kuzeyaras13 İçimi rahatlattınız gerçekten teşekkür ederim, herkes emeklemiyor mu daha diye yorum yapıyordu bende bir terslik var sanmıştım