yarennehiray kızlar bebeğim dün sarı kustu tanıdık bir doktor vardı ona yazdım cevap vermedi normal mi değil mi bilemedim tekrar ederse doktora götüreceğim başına bişey gelen varmı
Dlk55blt-rdvn Aynısı bizde de olmuştu 1,5 aylıkken hem de fışkırarak sarı kusmuştu dr la görüştüğümde takip et devamlı olursa tahlil gerekebilir demişti,tekrarlamadıysa korkmayın
yarennehiray Dlk55blt-rdvn bide sadece bir kere mi oldu bizimki ikinci defa böyle kustu iki gün arayla
Dlk55blt-rdvn yarennehiray okadar hatırlamıyorum , inanın dert sıkıntı bitmiyor bizimki ağlamaktan beni bitirdi kolik bebeği olanlar anlar beni
Dlk55blt-rdvn yarennehiray iki kere oldu ama baya aralıklıydı siz yine de bi dr a götğrğn içiniz rahat etmezse ve bu sıralar kontrol edin
Hilosssazra yarennehiray canım burdan ne desek netlik olmayacak. Henüz bebeğin çok küçük bence her ihtimali göz önünde bulundurarak bi doktoruna danış götür derim hastaneye. İçin rahatlamış olur 2. Kez oldu diyorsun bence doktor görmeli. Çok geçmiş olsun minik kuzuya