Zehram20 en_sevdiklerim2 yapıyor malesef karnın şişiyor ödem oluyor bol su iç istersen önlemiş olursun belki
NilDenizim en_sevdiklerim2 3 ay oldu dogum yapalı bende regl olmadım karnım sisiyor vücut sis bence etkiliyor. 8 kilo almıstım 4 kilo kaldı az almama ragmen gitmiyor sürekli süt olsun diye yiyorum😫😫
liyosunannesi23 en_sevdiklerim2 tabiki yapar, adet olanlar bile adet öncesi ödem topluyo ama adetle beraber atılıyo.