Annenazz anne sütünü hangi ara veriyorsunuz acaba, sabah 9.30 10.00 gibi kahvaltı yapar, uyumadan emziririm, 11 12 gibi uyur, duruma göre 1 yada 2 gibi kalkar öğleden sonra, kalkınca öğle öğününü veririm, akşam üstü 4.30 5.00 gibi tekrar uyur uyumadan Bi daha emziririm, akşam 6.00 7.00 arası kalkar meyve yoğurt gibi ara öğün yaparız, sonra 8.30 9.00 gibi mamasını yer, en gec 10 gibi de uyur. Bende kahvaltıda pankek vs yapıyorum bazen iyi yer bazen yemez, çok çeşit veremiyorum kahvaltıda özellikle, pütürlü şeyler vermeye çalışıyorum alışsın diye ama öğürüyor Birqz yedikten sonra. Çiğneme alışkanlığı kazanması için eline verdiğim şeyleri elma vs mesela çok büyük koparıyor yutamıyor kusuyor, altta ve üstte 4 er taneden 8 dişimiz var