Şüphelendiğiniz bir durum varsa lütfen çocuk doktoruna gidin ben burada anneleri korkutmayı tedirgin etmeyi doğru bulmuyorum ama aynı zamanda herkesin bi şey yok bi şey olmaz bunlar normal vs demesini de doğru bulmuyorum. Ben de sağlık personeliyim ve ben olsam mutlaka bunları doktora anlatırım