Bsraaalp Kızlar merhaba. Yaza 2 3 günlük bir kapadokya gezisi planlıyoruz. Şimdiden rezervasyon yaptıralım ki daha uyguna gelsin dedik 🙈 gidip memnun kaldığınız oteller hangileri? Bu mağara tarzı manzaralı otellerden olursa seviniriz 🌸
Olimbonii Bsraaalp exedra hotel cok memnun kaldik odalari harika otelin kahvaltisi kendisi cok iyi bidaha gidersem yine ayni yere giderim 🙈
Nezzz_ Bsraaalp La casa cave çok guzel manzarasıda guzel ama özel aracınız varsa güzel tepede kalıyor otobuslerle anca oraya ınıs cıkıs yapmak durumunda kalmak zor olabılır kış vaktı bızım ozel arac oldugundan cok guzeldı balonlarım kalktıgı yerede yakındı cok begendım kahvaltısını aksam yemegı ıcın restoranıda var🥰🥰
Bsraaalp Nezzz_ teşekkür ederim otele baktım bize uygun, bebeğimizle rahat edebileceğimiz bir yer mi peki oğlum 12 aylık olacak gittiğimizde 🤗
Nezzz_ MinikMucizem26 Rica ederim yani biz memnun kalmıstık balonların kalkıs yerıne yakın olmasıda guzel sabaha yakın inmiştik hemen erken kalkıyor malum sabaha karsı kalkmak gerekıyor 😊😊
MinikMucizem26 Bsraaalp bu post çok iyi olmuş eşim de bakıyor bizde gitmek istiyoruz Allah’ın izniyle 🙏🏻 bende bakıyorum buralara 😊
MinikMucizem26 Nezzz_ evet doğru çok teşekkür ederim. Ben hiç gitmedim ama çok görmek istediğim ve çok sevdiğim bi şehir inşAllah gideceğiz yorumunuz da gerçekten iyi oldu 😊🌺
Zeynepcndr3 Bsraaalp Mimi otel 🧡 kesinlikle tavsiye ederim balayı otelimizdi gittik gezdik kaldık doyamadık şimdi aynı otele kızımızla gidicez o kadar sevdik 🥰
Kaktusseven Dinlers hotel de üç gün kaldık. Açık büfesi muazzam. Her çeşit var . Tatlı bölümü sonsuz çeşitte . Şuana kadar yemekleri en iyi olan oteldi. Ayrıca çok temiz
sessizizleyici Bsraaalp fresco cave suite de kalmıştık 2017de çok güzeldi kahvaltı ve otel taş odalardan 💕
Nezzz_ Bsraaalp Rahat gayet canım alt kattada ayrı bı oda var yer kalmazssa eger orda kalanda var rahat edersınız 🌸