Kzybsk ekran alışkanlığından kurtulmanın tek yolu çocuk yemese de asla ekran açmamak. 1 öğün yemez 2 öğün yemez ekran yok diye ağlar, 3.öğün de aç olduğu için mecbur oturup yer. Benim de oğlum 13 buçuk aylık, 1 yaşından sonra yemek yemesi aşırı zorlaştı aslında yiyor ama sürekli hareket halinde olmak istiyor, mama sandalyesinde ayağa kalkıyor falan, oyalansın diye mutfak masasının üstünde ya da mutfak tezgahinin üstünde yediriyorum inan ki bütün mutfak önünde oluyor, onu istiyor veriyorum bunu istiyor veriyorum sırf yesin diye, tencereler tavalar bardaklar canaklar hersey önünde bazen bi kaba azcık su koyuyorum onunla oynarken yediriyorum. Ekran görerek asla yemek yedirmedim şimdiye kadar. Çünkü o alışkanlığı kazandırmak istemiyorum. Hatta biz yemekleri kayınvalidemlerle birlikte yiyoruz onlarda şimdi mutfağa TV aldılar, ben şimdiden söylüyorum çocukta bizimle yemek yiyorken o TV açık olmayacak diye. En başta dediğim gibi çocuk yemese de ekran vermeyeceksiniz, iyice acıkınca mecbur yiyecek öyle öyle de alışacak ekransız yemeye.