Aslihan27 Gündüz de durmuyor hele akşamları zar zor sürekli ağlıyor gündüz de öyle hep mızmız acaba atak haftasına mı girdi 19 Ağustos da doğdu 12 Eylül doğması gereken 🙇🏻♀️🙇🏻♀️🤦♀️ Uykularımız bir saat yarım saat