iki_prens_annesi bir kaşık salça ,yağ karıştırıp sürüyorum ama isteyenler kekik karabiber filan da koyuyor ama ben öyle sevmediğim den sadece saça ve yağı suyla seyreltipte koyuyorum ustunede mantar biber mısır sosis sucuk koyuyorum pisincede kaşar ekleyip eriyince fırından cikartiyorum