Sedatmr benim bebeğimde 3 aylık. Emzirip uyuturdum 5 dakika sonra gözler fal taşı gibi açılırdı. Hep mızmızlanırdı. Bana yardımcı olmak için tüm ailem gelirdi 5-6 kişi zor yetişirdik bakmaya. Sürekli mızmızlık yapardı. Doktorumuz en sonunda mama takviyesi önerdi ve mamayı yedikten sonra sakinledi. Şu an hala çok düzgün uykumuz yok ama en azından sesi çıkmıyor, keyfi yerinde çok şükür. Karar sizin ama isterseniz bir mama takviyesi yapın. Elbette bende çok istedim sadece anne sütü alsın diye ama bu şekilde onu huzursuz etmektense mama vermeyi tercih ettim. Şimdi hem meme hem mama ilerliyoruz.