Bebeğinize zeytinyağı içirmeyin anneler. Lütfen yapmayın. Direk yolla içemiyorlar o sırada öksürse ciğerine kaçıyor ve su gibi olmadığı için çok ciddi durumlar yaşanabiliyor. Aspire olması gerekiyor. Bu riske değmez. Mamasını, ek gıdasını hazırladıktan sonra ekleyip verebilirsiniz ama direk içirmeyin.