Minnacksevdack HappyKids herkes alıyor , demek ki memnunlar diyerek mochi manuel aldım. Hiçbir işe yaramadı. Hatta acıttı bile. Lansinoh elektrikli olanı aldım. Bebeğim emmediğinde , dışarı çıktığımızda sağdım. Mükemmel 🌸 Keşke en başında Lansinoh alsaydım dedim.
minnos004 HappyKids Manuel aldim once ama ise yaramadı sanırım ikinci bebegi olanlar da ise yarıyor ben plips avent elektrikli aldim anca meme ucu çıkardı kanalları açtı
umsuhyl HappyKids En iyisi lansinoh manuel hiç elektrikliye ihtiyacım olmadı acıtmıyo çok memnunum 3 aydır sürekli kullanıyorum
shiningmother34 Minnacksevdack manuel olanlar hem el gücü gerektiriyor hemde bebek büyüdükçe süt ihtiyacı arttığı için daha fazla sağmam gerekiyordu bende wee baby manuel aldım ama bin pişman oldum lansinova geçtim baya iyi
Keremikobayky Minnacksevdack ben bi mememi lansinoh ile sağarken diğerini mochi ile toplatıyorum. Sürem yarı yarıya azalıyor. Pompanın çektiği kadar mochide topluyor aşağı yukarı aynı cc ler çıkıyor
123321123 Bende lansinoh elektrikli var memnunum fakat pratiklik açısından mochi el pompasını almayı düşünüyordum gereksiz mi sizce?? Lansinohu her kullanımdan sonra tek tek parca stetilizasyonu zoruma gidiyor
Ddm34 123321123 ben mochı aldım cok memnun kaldım. Bırınden emzırırken dıgerınden sagıyorum. Memnun kalınca bır tane daha sıparıs verdım. Elektırıklılerın cekımının ıyı olmadıgını duymustum. Ilk cocugum ılk emzırmem bende baya ıse yaradı
Scemiha HappyKids manuel cok yoruyor lansinoh manueli kullanamadim. Philips aventten memnun kaldim. Bir göğüsten bebek emerken bir gogusten sagiyorum.
Minnacksevdack Scemiha belki de ben de yaramadı işe bilemedim 🤷🏻♀️ memnun olan kadar olmayanda var. 🌸
Sedaguness Lansinoh çift taraflı kullanıyorum fakat işe başladığım için hepsiburadadan giyilebilir göğüs pompası aldım umarım iyi çıkar.
birbeyazoglanbirkarakiz Elektrikli çiftli mamajoo var bende çoook memnunum ankette yanlışlıkla başka seçeneğe oy kullandım 🥴