Egenim Sütüm kesildi , yorgunluk uykusuzluktan , malt içeceği aldım .her gün bir adet mi içilir,? Kullanıp fayda gören var mı ?
betloz Egenim ben hala kullanıyorum oldukça faydalı bir ürün ama yanında mutlaka bol su içmeniz gerek
guno Bir aydan fazla her gün bir tane içtim. Bol su da içtim. Bende bir işe yaramadı. Umarım sizde yarar.
Egenim guno naptınız peki mamayamı başladınız? Ben de sürekli emziriyorum herseyı deniyorum günde bi iki kere de mama veriyorum ama üstüme geliyorlar .
guno Egenim evet mama + meme olarak gidiyoruz şu an. 7 ay. Ama azalıyor benim gittikçe. Çalışıyorum zaten, sağım yapıyorum ama az geliyor. Kimse de üstüme gelemez valla bu konuda kime ne