MyDarlingSon Tgb1 😏 bitmiyor ki sanırım var bizde 10 aylık olcaz 2 tün sonra atakdaymışiz. Geceleri uyanıyor cok
Tgb1 MyDarlingSon evet bizde 4 gun sonra olucaz. Gecelerı cok sık uyanıyor memede kalmak ıstıyor ve yanından ayrılınca aglıyor cok