Anneler bebegim 4aylık bir hırıltıdır gidiyor.. burnuna serum fizyolojik su sıkıyorum otribebe ile çekiyorum geçmiyor ve bir şey de cıkmıyor, nazal su sıkıyorum sıktığımda rahatlıyor sonra yine tekrar ediyor. Sırınga serum suyu da denemedim korkuyorum yanlış bir şey yapmaktan önerileriniz var mııı 🙏🏻🙏🏻 doktora gittik gögüste birşey yok temizle dedi temizlenmiyor ki.. bir sümkürse gececek