momybaby arkadaslar, 1 haftadir sut sagmadim. gogsunu bosaltiyim diye sagdm. bari cocuga icirim dedm. icmedi. meger tadi cok kotuymus. nedendir acaba
Bebegimm1 momybaby gögüsde beklediği içindir bende yaşadım bi kaç gün emziremedm snra tadı rengi değişti sağdım düzelir diye ama düzelmedi bende vermedm bebeğime çnkü verilicek gibi değildi benmki
kitapkurdubebeninanasi momybaby memede bekleyen sütun asit oranı değiştiği için tadı da degisiyormus gibi bir şey okumuştum ben de tattigimda böyle tuzlu gibi bir tadı vardı beklediğinde. Bütün memeyi sağip bosaltmaniz lazım ertesi güne tadi düzelir