Kızlar dün geceden beri çok kötüyüm bebeğim gece ge gözünü kırpmadan ağladı biraz sakinleştikten sonra birkaç saniye solunumu durdu nefes alamadı gi el parmaklarında yarıya kadar sararma oldu dün akşamdan beri beslenmede çok güçlük çekiyor hem meme hemde mama ile besleniyordu dün biberonla beslenirken kavgayla ağlayarak redederek içmeye çalıştı az bişe ve sürekli ağzında bişe çiğniyor gibiydi yutkunmasa ciddi anlamda güçlük çekiyor şuanda 48 günlük çocuk doktoruna pazartesi aniden nefes almadan dolayı götürdüm bişeyi yok dedi şimdi ise tam uykuya dalacakken aniden nefes aşıyor ve ağlıyor sağlık ocağına gittim KBB götürün geniş eti olabilir dedi benzer şikayetleri yaşayan var mı kızlar nefes olayı da son birkaç gündür başladı aniden çekiyor pazartesi gittik doktora şimdi hazırladım knb gitmek için ama küçük ilçedeyiz doktorlarda randevu yok kendimi çaresiz hissediyorum sağlıkocağı gelişimine baktı 500 gr zayıflamış dedi çok kötüyüm kızlar ne yapıcam bilmiyorum