Menekkse Merhaba bebegime alışveriş yapıyorum ve yazın 15-16 aylık olacak. Daha çok elbise odaklı alışveriş yapmak istiyorum ama o aylarında cok kullanışlı olur mu emin olamadım. Sizce daha çok elbise mi almalıyım? Tulum mu? Alt üst takım mı?
iamseda Menekkse kesinlikle müslin kumaş pamuklu alt üst takım tulum vs alın çoğunlukta çok hareketli oluyorlar o aylarda.