Tomris-Hatun
Bize söyledikleri şey; pandemi de fazla göç almış. Ve ekonomide yükselince ekstra üzerine göç almış. Arkadaşımız bir ay önce tayinle geldi evi 3 tutu biz aynı semt 2 katına tutuk düşünün. Geçen sene gelen arkadaşımız 1.300 oturuyordu.
Bizde yaşam ve bebek için geldik ama istanbuldan farkı yok artık genel yaşam koşulu olarak. Diğer konularda iyi geldik diyoruz. Rahat bir şehir i.