Birprensinhikayesi Tomris-Hatun evet ama anlamıyorm sıcak suyunu bile kullanmıyorm doğalgazn bu kadar gelmesi ilginç Allah kolaylık versin faturalara çalışıyoruz
Aycamelegimm Kullanıcı ismin çok yaratıcıymış Erkek olabilir misin acaba Bir annenin gelip buraya bu kullanıcı adıyla geyik yapacağını sanmıyorum
Tuba_engn Tomris-Hatun 4 ay önce geldik. Evet kesinlikle burada faturalar çok yüksek geliyor. Ailem Ankara’da onlarda diyor gerçekten fazla. Elektrik, su, doğal gaz söylemiyorum.
Tomris-Hatun Nesli06 dogalgazin dugmesini ellemesi vergisi yakmaya calisma vergisi dogalgazin derecesini alttirma vergisi seneye 3 binle giria yapariz
Tomris-Hatun kasimonbes bian melisa otu cayi iciodum bogazimda kaldi 🤢 one bacim ulkeyi siz mi isitionuz
Tomris-Hatun Emnedmr haydaaaa ben besiktasta oturuodum gelin gelmeden once denizliye yok ya ora iyiydi