Bizde ilk dozu 3. Ayında yaptırdık 1040 tl ye rotarix 2. Dozu bu ay sonunda yapılacak. Menenjit her ay vurulabilen bir aşı olduğu için acele etmedik 9. Aydan sonra düşünüyorum onu ama rota eğer ayı geçerse birdaha vurulmuyor ne yazık ki ve hastalığa yakalandığında çok ağır geçiriyorlar 20 gün hastanede yatan Bi çocuk vardı bi gittiğimiz de hiçbir şey yapamıyorlar. Ve bir yan etkisi olmadı sadece azıcık ishal oldu ve vurdurcaginiz zaman aç olsun çocuk çünkü kusma ihtimalleri olabiliyor ilaç bu sefer boşa gider