Nurinan
3.ve 5.aylarda olmak üzere 2 doz şeklinde yaptırdık.Ağızdan damla olarak yapılıyor. Aşı sonrası ateş olma olasılığı çok düşükmüş rota aşısının ateş yapması az gözüken bir durummuş ebem öyle söylemişti ama nadirde olsa olabiliyormuş. Çok şükür biz kızımda ateşlenme yaşamadık. Fiyat olarak bizim zamanımızda 1 doz 367 tl idi ancak şuan 1000küsür tl imiş net bir bilgim yok. Aşıyı yaptırırkende hemşire veya doktora yavaş bir şekilde vermesini söylerseniz iyi olur bunun nedeni bazı bebekler tükürebiliyormuş o zamanda aşı boşa gitmiş oluyor o yüzden aşıyı uygulayan kişiye yavaş yavaş vermesini söylerseniz iyi olur. Ben ebemden rica etmiştim sağolsun yavaş yavaş damla damla vermişti tatlı bir tadı var çok şükür sıkıntı olmadan da kızım içti. İnşallah sizde sorunsuz atlatırsınız bu süreci.