Bende baby vac kullanıyorum bebeğim 2 buçuk aylık diğer yöntemleri hiç denemedik bile zaten daha önce duymuştum. Kullanımı çok rahat önce serum fizyolojik sıkıyorum şırıngayla elektrik süpürgesini getirip takıncaya kadar yumuşuyor zaten hemen çekiyorım ve sümük kurumadan yıkıyorum hem çok pratik hem daha sağlıklı hemde bir kez para veriyorsunuz daha ekonomik.