YagmurKoksal benimkilerin arasında Da 28 ay falan vardı ilk doğduğunda çok zor oldu oğlum bir süre kabul edemedi o sürecte kızım hastalandı 10 gün hastanede kaldık iyice kaptu alışana kadar ömrüm tükendi şu an küçüğüm 10 aylık daha bir süredir bir birine alıştılar babamlara gidip 1 ay kaldım orda kzımla ilgilendiler ben oğluma vakit ayırabildim alıştık şu an 3 bebeğim yolda çok daha zor bir sürec var önümde allah yardımcımız olsun alışıyoruz gerci artık zorda zorlamıyor