Aybers Sezaryen sonrası kabızlık çeken oldu mu 17. Günüm bugün ama 17 gündür nerdeyse kabızım çok zorlanıyorum ne yapmam gerek acaba o kadarda sıvı tüketiyorum doktor demir hapı ile calcimax d3 verdi bana kullanayım diye acaba onlarda mı yapiyir benim gibi olan var mı
bal_cocuk Aybers ah kardeşim 1 aydan fazla oldu sezeryan olalı kan geliyor artık yaparken. Bazen duşa girip sıcak su tutarak yapmayı deniyorum. Sanki cam kesiği yemişim gibi bir acı. Beslenme düzenim asla kabız yapacak şeyler değil ama yine de kabızım
Cansu32 Aybers Bende sezaryen sonrası aynı durumdaydım. Hatta iki defa lavman almak zorunda kaldım. Sonra sağlık ocağındaki aile hekimim bir magnezyum ilacı verdi. Magnesie calcinee adında. Bağırsakların düzene girene kadar bunu kullan dedi. İlaç gerçekten rahatlattı. Sizde hekiminize yada eczaciya bir danışın isterseniz.
Canmmel-26 Aybers ahh beee kanayan yaram resmen Sezeryan olduğumdan beri sürekli kabızım ve kendimi zorladığım için yırtık oluştu şimdi her tuvalete girdiğimde cam kesiyormuş gibi bi his ve kan geliyor ben çözümü zeytinyağında buldum bir hafta boyunca her gün akşam yatmadan önce enjektöre zeytin yağını çekip afedersiniz arkaya veriyorum sabaha kadar yumuşatıyor öyle yapabiliyorum
Aybers bal_cocuk peki sebebi ne acaba niye oluyoruz ki bende öyle beslenmem gayet iyi ama çok zorlanıyorum
Songul21_01 bal_cocuk lütfen söylediğimi sizde deneyin 1 tane yemek bile hemen bağırsakları düzenliyor
bal_cocuk Aybers bence içeride herşey düzene girmedigi icin ben hamileligimin son gününe kadar asla kabız olmadım hatta günde 2-3 kere cıkarım öyle bi sistemim var simdi günde 1 kereye düştü ve o da ya kabız ya da kabız gibi. Vücudun kendini toparlamasından kaynaklo gecici bi durum diye düşünüyorum. Çünkü sıvı tüketimim çok iyi ekstra dogal erik suları içiyorum. Beslenmemde faydalı yaglar proteinler hepsi var beyaz ekmek pilav makarna tüketmem ama oluyor işte. Sezeryan kücümsenecek bişey değil saglıklı bi insanı iste bi anda alt üst ediyor. Umarım kısa sürede toparlarız
Asel-53 Aşırı b kabızlık çekmedim ama erik kayısı hoşafı yapıyorlardı annemler bana o bana iyi geliyordu tuvalete çıkarıyordu denedim mi bilmiyorum ama istersen bi dene
Songul21_01 Canmmel-26 bende pamuğu zeytin yağına batırıp oraya koyuyorum gerçekten faydası oluyor zeytin yağından önce kantaron yağıyla yapıyordum oda çok iyi geliyor kantaron yağım bitince zeytin yağına geçtim ikisi de iyi geliyor gerçekten
Gulbiye Aybers bende cok cektim canım demir ilacından oluyor onu kestim kabızlık gecti birde dışkı sıyah oluyordu benim zat En ilacın prospektüsündede yazıyor kabızlık ve siyah dışkı diye geçmiş olsun
Dyldrm Gulbiye ben gebeliğimden beri hiç kullanmadım demir ilacı 2 doğumu da sezeryan oldu ikisinde de bende kabız oldum siyah dışkı oldu demir ilacı kullanmama rağmen
Dyldrm Aybers 2 sezeryan oldum ikisinde de aynı problemi yaşadım yaşıyorum da 21 gün oldu 2. Sezeryan olalı bu sefer daha kötüyüm ama cam kırığı gibi acıyor ishal olsam bile hatta yanıyor filan anlamadım bende neden oluyor ilkinde bir süre sonra geçmişti 2. Si de geçer diye düşünüyorum çünkü normalde metabolizma hızlıdır çok şükür hiç öyle sorunlar yaşamıyorum normalde ama sezeryan sonra ikidir bende de oluyor
Gulbiye Dyldrm olabilir cnm bilmiyorum bana demir ilacı kabızlık yaptı geçen ay yine başladım çünkü yine aynı şekilde kabız oldum
SedaNurAlp Ay kızlar kuru inciri zeytin yağına küçücük küçücük doğrayıp koyun, her sabah aç bir çorba kaşığı yiyin, hemen geçiriyor bir kaç gün sonra düzene de giriyor, ihmal etmeyin yapın derim
Songul21_01 Aybers demir hapı tetikliyor diye biliyorum kardeşim benimde 12. Günüm bende kabızdım ablamın tarifini alana kadar bence mutlaka dene faydasını göreceğine eminim bi suyun içine yiyeceğin kadar kuru erik kâbe hurması ve kuru inciri ısla biraz rengi çıktıktan sonra git gel ye suyunu iç akşamına tuvaletini çok rahat yapıyorsun ben de yapıyorum çok faydasını gördüm mutlaka dene
Dimitrina_kovaceva Aybers 3 adet kuru kayısıyı 3-4 parçaya bölüp bardağa koy üstüne sıcak su doldur 1 saat bekle iç. Sonra kayısıları da ye. Vaktin varsa bir gece bile bekletsen olur. Ayrıca pınarın kayısılı içeceği var ondan alabilirsin. Activia probiyotikli yoğurt ye. Zeytinyağı iç 1-2 yemek kaşığı. Duphalac bitkisel şurup var içebilirsin. Aklıma gelenler bunlar
-_-hUysUzvetatlikadin Aybers doktor bana duphalac vermişti ve ben ılık suya bal koyup öyle içtim başladı suyu bir günde üç kere içtim gecesine ne var ne yok çıktı afedersin 🤭😅 he birde karnıma masaj yapmıştım sırtüstü yatıp bacaklarıma karnıma doğru çekip
Belinaytuana Aybers bahartli yemek ve yiyeceklerden kaçın yani abur cubur filan yeme birde doktorum bana duphalac vermişti
Ipek222 Aybers ben de günlerce yapamamıştım sonra bi gün ayağımın altına yükselti koydum ve çok kolay yaptım şok oldum doğru açı oldu sanırım denemediyseniz deneyin derim