Heaven Merhabalar 0-6 ay arasında bebeğime çay kaşığıda olsa su veren oldu mı acaba verelim diyenler var ama vermediö henuz agzının kenarına bile gelse yeter diyorlar sizcr gerek var mı anne sütünden alıyor zaten ihtiyacını ama
Birgocmenkustuo Heaven 3.ayindan sonra en az 10 ml günlük verdim, zaman geçtikçe de çoğalttim, zaten çoğunluk mama içiyordu.
Nazlinci Heaven benim kızım yaz çocuğu olduğundan hep mamadan sonra verdim be kadar içecekse. Siz emziriyorsanız da ağzı pamukcuk olmasın beslenme sonrası bir çay kaşığı kaynamış soğutulmuş su verin
Sema____ Doktorum bana vermemi söyledi çünkü çoğunluk olarak mama veriyorum ama sadece anne sütü içse gerek yok
Ilay1710 Ben de veriyorum. Anne sütü alıyor ama böbreğinde kum görülmüştü ben de su verdim günde 1 çay kaşığı çok şükür kum gitti.
premsesannesi22 Anne sütü ile besleniyor ama ben verdim çay kaşığı ile böbrekler suda yaşar dediler hep