ata241222 39 günlük kolik bir oğlum var, gece gündüz ikinmaktan ve ağlamaktan uyuyamiyor. Bu şikayetler için Muskat kullanan var mı?
ata241222 tubasd gaz ve uykuya yardımcı olduğunu söylüyorlar ama nette fazla verildiği takdirde zararlı olduğunu okudum ve tereddütte kaldım. Fakat kullanan çok kişi var
Berilsmom13 ata241222 küçük sarımsak rendesiyle en küçük şekilde rendeleyip toplu iğne ucu kadar azıcık bişey çay kaşığına koyuyorum üstüne süt sağıyorum
Kumsalimm Bende kullanmıştım toz haline getirip az bişey veriyordum ben sutumle karıştırarak çay kaşığıyla