bal_cocuk 1. Aydan sonra mama+ anne sütü olarak ilerledim bebeğim doymayıp çok sık uyandığı için bu zamana kadar çok güzel ikisi bir arada gidiyorduk ama bir anda memeyi tutmamaya başladı ve göğsümü açtığımı gördüğü anda bağırmaya başlıyor 3. Aya girdik meme reddi mi diye düşündüm ama hiç bir şekilde tutturamıyorum geceleri hala emmeye devam ediyor ama gündüz asla emmiyor ne yapicam gerçekten şaşırdım