Azra41 Benimde kedim disi 1.5 yasinda oglum 4 bucuk aylik. Her gece bebegin besigini tirmalayip kaciyo besigin etrafina strec sardik kumas sardik onune gecemedik. Bi iki kere oturma odasina koydum onu besigi tirmalayinca, bu sefer tirmaliyo cocugu uyandirip kendi oturma odasina gidiyo 🤦♀️ Benimki bide bebek bi memeden emerken obur memeye gelip emer gibi yapiyo masaj yaparak. Icerdeki odaya gidip aglar gibi sesler cikariyo. Cocugu yaklastirinca kalkiyo gidiyo. Insallah alisirlar cok zor boyle psikolojisi bozulcak diye cok korkuykrum asiri tuy dokmeye basladi cunku.