AA201207 teşekkür ederim o zamanlar kilo alımı kilosu vs iyiydi belirtileri çok baskın görmüyorum dedi ikisi de ama gastrocu siz çok tedirginsiniz o yüzden alerji maması deneyelim dedi içirdikte çocuğa uykusunda bir kaç gün ama uykusunda kusmaya başlayınca korkup bıraktık ki çok zor içirebiliyordum doktorunda sırf biz tedirginiz diye mama vermesi ayrı saçma oldu bilmiyorum iyi doktora mı denk gelemedik anlamadım hep reflü sebepli diyorlar. O zamanlar pek bir huzursuzluğu yoktu ama artık hep huysuz ataktan mı dişten mi bilmiyorum çözemedim derdini bebeğimin bir türlü😔