alikonunannesi Merhabalar. Grip oldum sonra kulak ağrısı derken baya şifayı kaptım. Doktorda bugün ceftinex yazdı ama emin olamadım. Emziriyorum da aynı zamanda. Süte geçermi kullanan varmı aranızda
Tugceksck alikonunannesi sezeryanla doğum yaptığımda doktorda bana yazmıştı bi sorun olmuyor merak etmeyin doktora sorduğumda ben senin emzireceğini düşünerek yazıyorum zaten dedi yoksa yazar mıyım dedi
alikonunannesi Tugceksck aynı ilaçtı değilmi dün bi eczacıya sordum kesinlikle kullanma dedi. Şaştım kaldım inanın
Tugceksck alikonunannesi sorun olmuyor zaten günde 1 kez alıyorsunuz 24 saat arayla. Ben ilk doğum yaptığım sıralar enfeksiyon oluşmasın diye kullanmıştım o zamanlarda bebeğim emiyordu şimdi mama yiyor sorun olmamıştı canım