Bebeğim 7 aylık olmak üzere. 6. Ayda ek gıdaya başladık. Mama sandalyesine koyup yedirmeyi denedim asla yemedi ağzından dökülmesi için bekledi 3 gün kuralına uyarak sırayla sebze ve meyveleri tattırmaya çalıştım. Her seferinde ağzından çıkardı. Sonra yatarak yedirmeyi denedim. O şekilde verdiğimde baya heyecan yapıyor kaşığı elimden çekip ağzına götürmeye çalışıyor. Böyle yemesinin zararlı olduğunu bildiğimden defalarca mama sandalyesine koyup yedirmeyi denedim karşında ben de yedim yine de istemiyor. Belki orada oturmak istemiyordur diye koltuğa da oturtup öyle de denedim sonuç değişmedi. Oturarak yemeye nasıl alıştırabilirim?