Annişler günaydın 7,5 aylık kızım var bu zamana kadar hiç mama vermedim hep emzirme taraftarıydım ve sütümde vardı çok şükür 4. Aydaki atak bize tamamen iştahtan vurdu ve hiç emmedi yavaş yavaş toparlamıştık ki şimdi yine memeyi istememeye başladı şimdiye kadar hep zorla emzirdim zaten,sütümde azaldı yarın sağlık ocağına gidicem kilosu için ama ne yapsam sizce çok zorla emziriyorum ek gıda desen üç öğün veriyorum ama çok yiyimli bir kız değil yani canım sıkılıyor moralim bozuluyor