Ogzshn Kızlar oğlumun 1 yaşına tam 14 gün var 3 numara devam sütü bitti sayılır yani bugün biter elimizde 4 numara var başlasam erken mi olur acaba bilgisi olan var mı?
Kplnnn Sıkıntı olacagını sanmıyorum canım artık yaşına girmiş ama ben olsam küçük bi kutu daha alırdım ne olur ne olmaz içim rahat etmez