Msoyluu açıkcası bu süreçte en büyük yardım olarak yanınızda sakin birnin olması diyebilirim. Bn ilk başta kızım rahat diye annemi gönderdim. 10 gün sonra sıkıntılar başladı. Eşimle idare etmeye çalıştık ama olmadı.annemi tekraren çağırdım. O gayet sakin yaklaşıyordu bnm stresim gerginliğim azalıyordu. Biliyoruzki bizim durumumuz bebeğe yansıyor. Ayrıca her emmeden sonra mutlaka gaz çıkartmak için uğraştık bazen 20 dk bazen 30 dk kulağına güzel şeyler söylüyordum ev içinde gezdiriyordum aklıma gelenler bunlar yine olursa yazarım