Kızım 3bucuk yaşında biz artık olsun istiyoruz yavaş yavaş bu ay yada martta hamile kalırsam diye hesap ediyorum kendi kendime de sizede sormak istedim ilk gebeliğim süprizdi benim hiç bişey bilmiyordum bana keşke hamile kalmadan önce bilip şöyle yapsaydım diyebilceğniz herşey olurrr😂 var mı kulağıma küpe öğüdünüz🥰