Aras_2323 gece lambasını da kapatıp denemeni tavsiye ederim ben sıfır ışık yatiriyorum bwslarda uyuyana kadar ışık açık bırakıyordum uyuyunca kapatırdım simdi hicbir şekilde ışık kullanmıyorum em ufak bir ışık görsün kalkmaya çalışıyor. Böyle daha rahat ettim uyutup yatır oyle kuzjm bide ışıksız ortamda 8 ile gece 2 arası büyüme hormonu salgilaniyormus🥰