Arkadaşlar merhaba, kadın doğum doktorum 40 gün sonra yine muayeneye gel demişti. Bu ay göz muayenesi kalça çıkığı rutin kontrolü derken hastane zamları malum epeyi pahalı tuttu. Kadın doğum doktoru gidince ne yapıyor bilgisi olan var mı gidenler var mı ? İlla gitmem şart mı