Herkese merhaba arkadaşlar. Ben öğretmenim ve bu cuma itibariyle ücretsiz iznim bitiyor. Sadece 1 ay rapor almak istiyorum. Acaba kadın doğum uzmanından mı yoksa herhangi bir doktordan mı rapor istemeliyim? Bu konuda bilgisi olan beni aydınlatırsa memnun olurum.