Karaca99 canım benim daha lohusalığımın 8. günü ama annemler kanaman bitince lohusalığın sonlarına doğru bi daha kanama yaşıcağımı bununda pis kan olduğunu söylediler lohusa başı mı ne deniliyormuş sonra geçiyormuş bu sefer o geldikten sonra daha temizleniyormuş içimiz ne kadar doğru bilmiyorum