Miniminii şu an raporluyum diye sırf bunun için seviniyorum kapatıcı derdi yok🤣 Aşırı yorgun gösteriyor insani . Arkadaşım estetisyen ben yapılıyor diye biliyorum dermatolog önerisi ile sordum çünkü. 1.5 sene rahat gdiyor diye biliyorum. Terapi ne kadar süreli kullanimi