Elifcik bende her WC den sonra sıcağa yakın suyla yıkadım orayı yarım duş alıyorum yani sıcak suya oturmak da iyi geliyor dayanabilir seniz bide kantaron sürdüm sürekli ilk doğumum da baya çekmiştim sadece catlakti annem aktar dan krem yaptırmıştı çok düzenli kullanmadım ikinci doğumu yaptım baktım yine ağrı başladı bu sefer iki gün düzenli kullandım başlamadan bitti şükür