27 günlük bebeğim .
Hastaneden beri yenidoğan saflığı hiç yaşamadık hep gözü açık geceleri uyumaz gündüzleri de 2 saat kesintisiz uyur başka hiiççççç uyumaz . Emzirip uyuyakaldığı gün hiç olmadı . Hiç uyanmasiı için ayaklarına elliyim üstünü çıkartıyım uyansın diyemedim . Hep uyanık hep uykusuz .
Bu ikinci ama herşeyiok farklı ayak uyduramıyorum . Uyanınca tekrar uyutamıyorum . Ne sallamayı sviyo ne de kucağı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️