Merhaba
Bebeğim 80 günlük 1 Aydır sütümü sağarak veriyordum , kolik bir bebek olduğu için krizi gelince emmiyordu bende aç kalmasın diye biberon ile sütümü vermeye başladım , fakat geçen hafta bebeğimi hastaneye götürdüm midesin de enfeksiyon olduğunu , ve karaciğerinde değer yükselmesi olduğunu öğrendim hastane de 3 gün yattık , bu sürede doktorlar biberonu bırakıp , emzirmemi söylediler , emzirmeye çalışıyorum 1 haftadır fakat memeyi alıyor en fazla 8 dk emiyorsa emiyor sonra başlıyor ağlamaya geri de emmiyor , ne yapacağım şaşırdım . 2 saate aç kalsa 4 saatte aç kalsa en fazla 8 dk emiyor , böyle olunca kilo kaybı olacak benim sütümde azalacak , zaten hastalığı hala geçmiş değil , birde yalancı emzik bağımlısı oldu onu ağzından düşürünce hemen ağlamaya başlıyor , nasıl bir yol izlemeliyim başına böyle bir durum gelen oldu mu