ruhpastasi E bebekten 100 tl ye aldigim pembe renk yurutec var 3 ay oldu alali ve kizim 1 yasinda suan yuruyor artik gerek duymuyorum, bebeyatmazım da var hic kullanılmadi dusunen varsa yazabilir☺